Tråd: Gravid
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-12-07, 10:06   #28
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Gravid

Gratulerer så mye med vel overstått UL, Tessi.
Hehe, min jente er helt motsatt, hun snakker om Luca (navnet hans, han har italiensk pappa) hele tiden og gleder seg ihjeeel til å bli storesøster. Hun er jo 4 år da, dette har nok mye med alder å gjøre. Hun forstår jo alt og vil gjerne være med å hjelpe til etter fødselen, dele lekene sine med ham osv. Herlig.

Hvordan går det sånn ellers? Her er alt bra, jeg er plaget med svimmelhet (uten grunn, egentlig, har sjekket alt) og at jeg tisser HELE tiden, men ellers har jeg ingen plager så jeg skal vel ikke klage. Stortrives som gravid, spesielt nå siden jeg har gått ned så mange kilo og ser gravid og ikke bare feit ut. Utrolig å være (nesten) slank, egentlig. Fantastisk følelse. Graviditeten topper det hele.

Kjenner masse spark for tiden, både utenpå og inni. Mannen får kjenne hele tiden, denne ungen er virkelig IKKE sjenert nei. Dessuten kan vi se på magen at den flytter seg og buler ut her og der når knerten sparker, det er så morsomt. Han er UTROLIG aktiv, virker nesten som om han er blitt foret med speed eller noe.

Nå skal jeg hente 3-4 klementiner og kose meg med en film.