Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-05, 02:30   #26
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av aveline

Jeg skrev opp hele innh.fortegnelsen, og da var det folk her som reagerte på at det var sånn maltiose....maltinol (?) i.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor samme stoffet blir så tiljublet nå????

Jeg har aldri tiljublet maltitol - snarere tvert i mot. Og derfor går jeg ikke av skaftet for at det har kommet Atkins barer hit heller..... Dessverre vil det alltid være folk som tror de kan spise så mye de vil av dem. Eller enda verre, erstatte måltider med dem.... og det liker jeg IKKE.

Syns dessuten at 29 kr for en Decadense bar er altfor mye. Og 15 kr for den lille flisa eav en endulge bar !! Nei, jeg sier som flere her - Takke meg til en bit av en 85 %. Den er riktignok dyr den jeg liker (33 kr for 100 gram), men den varer MYE lengre - har en sånn ei i over ei uke !

Men altså - for all del. For de som er heldige og tåler maltitol, - og for de som ikke liker mørk sjokolade - eller trenger et lite mellom måltid i farta, - er Atkins barer og sjokolader et bra alternativ. Og vi skal jo være glad for at det kommer lavkarbo produkter på markedet her i stivbeinte regulerte Norge !