Opprinnelig lagt inn av Sommersmil, her. Jeg er også gravid! Venter 4. gutt i beg. av april. Er ikke så kvalm lenger nå, men trøtt? -Veldig! Jeg hadde kjempet meg ned til målvekten på 62,5 i sommer - derav nicket,men nå vet jeg ikke hva jeg veier. 12 kg mer tror jeg. Skal veie meg onsdag (hos legen) - har som mål å ikke øke til mer enn til 76, men det holder kanskje ikke? Ønsker alle gravide lykke til! Håper vi kan holde litt sammen her inne - for jeg er "ensomgravid" (ingen venninner venter nå) denne gangen, og det er litt kjedelig. Klem fra sommersmil - som vil smile neste sommer også!
Opprinnelig lagt inn av Sommersmil, her.
Jeg er også gravid! Venter 4. gutt i beg. av april. Er ikke så kvalm lenger nå, men trøtt? -Veldig! Jeg hadde kjempet meg ned til målvekten på 62,5 i sommer - derav nicket,men nå vet jeg ikke hva jeg veier. 12 kg mer tror jeg. Skal veie meg onsdag (hos legen) - har som mål å ikke øke til mer enn til 76, men det holder kanskje ikke? Ønsker alle gravide lykke til! Håper vi kan holde litt sammen her inne - for jeg er "ensomgravid" (ingen venninner venter nå) denne gangen, og det er litt kjedelig. Klem fra sommersmil - som vil smile neste sommer også!
Grattis og velkommen i klubben Jeg har heller ingen venninner som venter denne gangen og det er ganske kipt sånn sett.... men men... stor