Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-07, 22:02   #154
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

Fett??
Driver og leser og leser her inne... og lurer litt! Denne uka laget jeg krydderkake, oppskrift fra BiB, og for ikke så veldig lenge siden var jeg SKIKKELIG saltsyk, lyst på chilinøtter, peanøtter, chips, tortillachips, og så videre... etter ïntenst lesing på forumet ble det til at jeg bet i meg digglysten og kjøpte baconcrisp... som jeg forsåvidt ikke liker!
Resultatet av både kaken og baconcrispen var vondt i magen, sure oppstøt og uggen følelse (det er jo mye god lærdom i det!)
Jeg lurer på om jeg egentlig ikke tåler fett så veldig bra, kanskje spesielt nå, på ED?
Hva med dere andre?

åååå.... sjeske...skjønner godt diggelyst, og synes du fortjener noe godt, men jeg vet ikke. Tenk om vi en gang kune lære at vi ikke skal spise gale ting.

Jeg har ikke spist noe særlig fett siden jeg startet på ED, og før det så fikk jeg beskjed av legen om å ligge mest mulig unna både ost, melk og egg.. så der forsvant rømmen og fløten, meierismøret og alt det beste jeg vet.

I kveld har jeg skeia ut, sprukket - med: ketolysejulepølse, av alle ting..... den bare lå i butikken og ville være med hjem. ca 300 gram. Bare 0,2 karber i 100 gram, men det sto ingenting om hva annet den inneholdt. (kcal og fett) Er det melk så blir jeg vel sittende på do i morgen. Er det masse fett så rikker vel ikke vekta seg.

Skal til legen og vekta igjen til onsdag, og i morgen er det julebord. Igjen.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat