Tråd: Armplastikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-07, 10:57   #4
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 58
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Armplastikk

Opprinnelig lagt inn av nystolen, her.

Leser om fler her inne som har hatt eller skal foreta bukplastikk. Betaler dere dette selv eller får dere operert på offentlig sykehus ?
Er det noen som vet kriteriene for å få dette godkjent. ....

Varierer noe fra helseregion til helseregion. Tror du nok ligger innenfor, hør med legen din. Nettopp utsikten til å få dekket dette via det offentlige er en av grunnen til at jeg samarbeider så tett med legen om denne prosessen (selvsagt ligger det i bunn en god relasjon og at han er fantastisk som støtte og motivator).

Sitat:

I ekstreme tilfeller kan både lår og armplastikk samt brystplastikk være aktuelt

Det er det jeg har skjønt, jeg er ekstrem Rettere sagt, jeg var ekstremt overvektig, det kommer til å blir ekstremt mye løshud (allerede sjenerende heng) - og jeg gleder meg til å få det fjernet. Arrene utenpå vil nok plage meg langt mindre enn arrene innvendig og løshud som gnager og slenger. Men det er meg, hver må finne sine svar.

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat