Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Takk for trøsten Indi
Bare at nå er det ikke bare julepølse lenger, men en lang rekke unevnelige greier.
Dilly med neven i konfekten.....
Jeg må virkelig si at jeg blir skuffet over at utestedene ikke serverer lavkarbo, som også er lavkaloriØL. Nei da, det er bare vanlig øl hvis man vil ha øl. Men det finnes jo vin. Vin er bra det, men det hender at jeg har lyst på øl. I går smakte det godt med øl.
SCHKÅL!!! BÅNNSKI! Ændalspilsens venn
Når jeg tenker igjennom gårsdagen, så spiste jeg altfor mye, og drakk enda mer, men når jeg tenker grundig igjennom hva jeg spiste så ser jeg at det ble en god del kjøtt. Jeg spiste ikke poteter og ikke dessert, men et par små bløtkakestykker senere.
Tja, var de nå såå små da?
Nå er jeg gjennom julebordene for denne gang, så det gjenstår julaften, 2.dag og nyttårsaften, dvs. 3 utfordringer. Alle disse dagene skal jeg organisere og koke til selv, og da kan jeg jo bedre legge til rette.
nyttårskalkun
Jeg skal selvsagt ha blomkålmos som middagstilbehør ved siden av alt det andre, og ellers flere gode grønnsaker i tillegg til kjøttet. Ribbe er handlet inn, og den har kotelettkam, fordi jeg foretrekker det litt magrere. Dessertene blir vanlig riskrem pluss Confecta gelé med litt lavkalorivaniljesaus hvis jeg finner, eller lager med johannesbkm og melkeerstatning og vaniljestang.
Er jeg opphengt i mat? Eller tenker jeg bare på mat?
|