Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-07, 01:13   #19
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Øvelser for stiv korsrygg?

Sitat:

Pust er kjempeviktig
Nå og da bør man kjenne godt på sin egen pust, trekke inn ånkli gjennom nesa (!!), først fylle brystet, så magen, slippe sakte ut, og gjenta noen ganger. Flere tusen års yoga-filosofi

(Dette hjelper også mot stress, for blodsirkulasjon, mot lege -gu, og tannlegeskrekk)

Dette trikset funker og mot akutt lampefeber! Når man skal ha presentasjon på jobben og sånn.

Ellers så er en mild yoga veldig bra for ryggen da. Men snakk med yogainstruktøren på forhånd, det krever litt oppfølging fra instruktøren! Ikke noe å gjøre med en som ikke har peiling...

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat