Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-07, 11:12   #157
indi
Seniormedlem

indi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Mat er jo faktisk det vi lever av da... selv om vi av og til tror det går på luft og kjærlighet! Så vi bør vel være opptatt av mat og tenke på mat, egentlig.

Jeg er definitivt opphengt i mat, og tenker ekstremt mye på mat... (det kan jo ha noe med den skrekkelige pulvermaten...)! Men jeg tenker også ekstremt mye på mat for å ikke gjøre ting feil, akkurat nå i alle fall

Har innsett at desember er veldig spesiell, før måneden begynte, tenkte jeg at det verste ble å unngå mandarinene og pepperkakene som står her på fat på jobben. Nå ser jeg etterhvert at det er alle de sosiale tingene som er verst, juelavslutninger, julebord etc, i hele tatt relativt stort press på matrelaterte aktiviteter! Jeg reiser mye hele tiden og har mye "representasjon" og forskjellige happenings, så jeg trodde egentlig det skulle gå bra, men det er så utroooolig mye! Og jeg hadde aldri i mine tanker tenkt at jeg skulle KJØRE på avdelingens julebord, men det gjorde jeg altså... Utslitt av festligheter og matproblematikk, og for mye vin og...

Men nå er det snart over for denne gang, jeg satser på sukkerfri og lavkarbjul, uten for mye pulver, og ser fram til januar. Mål for julen kan jo være å ikke gå opp?

Dilly, spist er spist og sånn, finn en realistisk måte å komme gjennom festdagene på, hvis forventningene til hva du skal oppnå i løpet av julen ikke er så store, så blir også den dårlige samvittigheten håndterbar.

Jeg skal IKKE ha dårlig samvittighet for noe jaffal

Utrolig kule animasjoner!
klem til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat