Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-07, 20:34   #13
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Oppskrift på lapper, eller brødlignende ting ...

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Lindabtn

Ærlig talt: Man legger bare ikke ut linker her inne på åpent forum hvis det ikke er meningen at folk skal få tilgang til dem. Hadde vel vært bedre om du la ut brødoppskriften, eller er den hemmelig?

Er det virkelig bare jeg som synes at dette hemmelighetskremmeriet virker fullstendig malplassert. Brødoppskrift, halloo!

Når slikt skjer så mister jeg lysten på å være her

Brødoppskriften er tilfeldigvis postet i en blogg som er lukket, og hun tenkte nok ikke på det da hun la ut oppskriften. Det går ikke an å åpne en blogg for lesing av enkeltinnlegg, som oppskrifter.

Jeg er sikkert på at Lindabtn legger ut oppskriften her når hun oppdager feilen. Det er ingenting å bli sur for.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat