Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-07, 10:17   #7
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Bakerens multifiber

Opprinnelig lagt inn av Monna, her.

....Spørsmålet som jeg gjerne vil ha innspill på er om jeg nå bør gå over til fettfattig kost til jula er over? Regner med at det vil bli en del fint mel, litt kaker og andre ting som hører jula til... Da er det vel ikke så smart å "toppe heile driten" med omelett av kremfløte osv??? ?

Det hørtes flott ut med det brødet, men det egner seg ikke mens du går på Ketolysekuren. Da skal mestparten av KH komme fra salat og grønnsaker. Frys det og vent til du går i pause! Når du tar pause i julen må du spise mindre fett, det blir helt galt å "toppe heile driten" med fett! Prøv gjerne og tenke litt KH i tillegg. Det svarer seg ikke å fråtse i godsakene!
Ha en riktig god julehelg!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat