Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-07, 00:45   #29
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Vibrasjonstrening

Ikke for å helle malurt i begeret altså men...

Personlig venter jeg noen år med denne typen trening for å se hva som skjer med andre.

I følge diverse arbeidsmiljølov-greier så skal ikke folk drive med arbeid med sterke vibrasjoner over lenger tid, siden det kan lede til Raynaulds fenomen, der man får nedsatt sirkulasjon i fingre og tær (blant andre). Mange jenter har jo disse kalde hvite fingrene på vinteren der det gjør skikkelig vondt å få dem varme igjen. Har man sånn bør man ihvertfall holde seg borte. Fenomenet er også ikke uvanlig blant ammende (puppa er en annen kroppsdel som stikker ut!), og DET er vondt det.

Som sagt, jeg vil gjerne vente noen år og se om dette fenomenet dukker opp hos alle andre først...

Og de beste situpsene er vel de som blir gjort. Om det er på vibraplate eller på gulvet.

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat