Tråd: Kortison?
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-07, 05:22   #1
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Kortison?

Må på full pinne for astma-bronkitten her... Dypdykk i medisinskapet. Jeg har sånt liggende, for å ikke måtte gå til legen hver gang. Fant tilogmed en Cipro fra gubben, da slipper jeg forhåpentligvis ER her borte i USA... Ikke så greit å fortelle en turnuslege at NEI, apocillin biter ikke på denne jenta...

Begynte på 20mg (per dag) kortison i går, og selv om jeg er "flink" så er jeg bare på hengende håret i ketose. Er det normalt? Dette er en nedtrappingsdose, 20-20-20-15-15-15-10-10-10-5-5-5...

Andre som har erfaring med Singulair i ketose? Bortsett fra det med at ketostixen ikke samarbeider og de fantastiske drømmene så vet jeg liksom ikke hva jeg skal forvente her. Det vanlige søtsuget er ikke der da...

Vil gjerne høre erfaringer fra andre!!!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat