Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-07, 22:10   #5
Sweetflower
Medlem

Sweetflower sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sweetflower har en fantastisk aura rundt segSweetflower har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan bør jeg begynne å trene?

Jeg er litt uenig i de som mener man ikke trenger å dra på helsestudio.. Jeg kan forstå at det kan virke skummelt, men det er _utrolig_ viktig å få riktig veiledning av treningsledere og/eller fysioterapeuter - både for å forebygge og unngå fysiske belastningsskader ved potensiell feil trening såvel som litt mental støtte og pushing når du trenger det som mest. På "mitt" Elixia er det faktisk helt vanlige mennesker i alle aldre og størrelser som trener - ikke så veldig mange snerte, vakre mennesker i tights faktisk Det var deilig å oppdage. Jeg har vært på sånne "fe-sjå" steder med glinsende bodybuildere og Barbier med mascara. Ikke veldig motiverende.. Tilbake til saken; jeg tror alle Elixia-avdelinger tilbyr fysioterapeut, og ikke minst personlig trener. Det ville jeg testet var jeg deg. Å skulle starte helt på bar bakke helt på egenhånd uten noen form for oppfølging vil være ganske utfordrende.

Men helsestudio er bare én side av saken - i tillegg kan du finne utendørs aktiviteter du trives med. Gå tur i skogen/ulendt terreng er perfekt! Masse deilig frisk luft Pass på å variere hva du holder på med, slik at du ikke blir lei. Hva med svømming? Super trening, og belaster ikke knærne.

Hm, jeg kunne holdt på i timesvis - håper jeg kom med noen innspill i alle fall