Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-07, 17:03   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Sitronsaftkur og så over til fedon

Sitronsaft kuren er IKKE en slankekur, men en rense/fastekur. Det betyr at mesteparten av det man mister er vann (og med det en del viktige vitaminer og mineraler - det er derfra leggkrampene kommer fra). Når man begynner å spise MAT igjen, uansett type, vil man, UANSETT - legge på seg igjen. Om ikke alt man har tatt av (for musklene man taper veier jo også litt) - iallefall mesteparten.

Det er absolutt ikke nødvendig å gå på en så ensidig kur for å "rense". Og jeg anbefaler det absolutt ikke. Med sukker stoffene man skal ha - 2 ss natursirup pr 3 dl vann (og man skal drikke minst 3 liter til dagen) blir det masse karbohydrater. Ville heller spist rensende mat jeg....

Men svaret på spørsmålet ligger i hva jeg har skrevet ovenfor.

Sitat:

Tror dere det er mulig å holde vekten man går ned på sitronsaftkuren om man går over til fedon etter kuren?

Nei, det kan du absolutt ikke