|
Sv: Min jul ...
Hei MorStine.
Hvor er jeg glad for at du har åpnet denne tråd, ellers hadde jeg åpnet en lignende. Vet ikke om det er ok å skrive om sine utskreielser her, men nå gjør jeg det. Også for å fortelle at du ikke er den eneste.
Jeg reiste ned til min søster i DK for å holde jul. Jeg hadde forberedt hende på mitt nye kosthold, og etter først å ha småfnyset av meg og fått seg en god latter, tok hun det alvorlig og hadde skikkelig kjøpt inn med fritgående egg, økologisk fløte og bacon fra grise som var oppvokst med Mozart i stalden, jo det manglet ikke noe. Tre flasker tørr hvitvin var kjøpt inn, salat og teposer. Første dag var jeg skikkelig flink og med mitt medbrakte Isetbrød var jeg veeeeldig flink. Helt til juleaften. Da knakk filmen fullstendig og jeg spiste som en gris. Alle karberne gikk ned på høykant. Jeg reagerte med å tømme tarmsystemet fullstendig senere på kvelden. Jeg følte meg så lett etterpå, slank, og ja vekten sto jo sørme på det samme som sist. Neste dag fortsatte jeg likegodt med et par karber til, masse kaffe og ja........... skal jeg fortsette?
Hver eneste gang jeg gikk på Wc for å tisse ville tarmsystemet ikke føle seg utenfor, så det sympatiserte med blæretømningen resten av julen. Festlig!! Men for å gjøre en laaaang historie kort, så ga jeg den hele armen med karberne. Jeg gjorde det helt bevisst, for jeg vet at jeg fra i morgen (kom hjem for en time siden) er i full gang igjen med ketolyse.
Jeg har ikke fnugg av dårlig samvittighet, for jeg gjorde dette helt bevisst, også for å føle at jeg ikke hadde gått glipp av noe. Og så nøt jeg det. Buksene strammer noe enormt og jeg har ihvertfall gått opp 2-3 kg. Må kjøpe meg ny vekt i morgen siden den gamle røk rett før jul.
Du MorStine har bevist hvor vanvittig flink du har vært. Det synes jeg også jeg har, og jeg vet jeg kan igjen. Jeg ville på en måte ha en "siste fest", og det har jeg til de grader fått her i julen og jeg har det bra med det!. Det er godt å tenke på når jeg går igang med ketolysen igjen.
Nå har jeg tatt meg en Carlsberg-pils med masse kaber i. Skål folkens, vi sees etter nyttår og la oss da sammen slenge alle julekiloene overbord igjen - og jeg vet vi får det til!!
Fete klemmer!
|