Sv: Sitronsaftkur og så over til fedon
Bare et lite innspill...og en forundring...
Les, alle nyttårsforsett-folk som kommer innom!
Hadde en diskusjon med ei venninne for litt siden, der hun klagde på overvekt og lite energi. Hadde kjøpt seg tråsykkel, med babyhenger på, så med ungen oppi så ble det for hardt for henne. Klagde over dårlig form.
Hun foreslo at hun skulle forsøke den derre Cayennepepper-rensekuren, liknende den sitronkuren...   
Jeg foreslo at hun skulle sørge for å få i seg to liter vann per dag og ta seg 20min til seg selv (gjerne en spasertur) (hun har seks barn å ta seg av...de store kan jo passe minsten et sekund) og kutte ut litt kjappe karber. Å ta av hengern på sykkelen hadde ikke trilla henne inn...
Det med vannet har vært hardt nok og jeg maser på henne.  
Mitt poeng: Hva er poenget med sånne drastiske "tøm magen og tull med forbrenninga"-kurer????  Man mister faktisk MER vekt og mageinnhold på en uke med Nilling! Og man hater ikke livet sitt på en sånn, og man går ikke på hodet i en bløtkake etterpå!
Så det. Som nevnt i journalen min, gubben har nettopp begynt, han har gått ned 4kg på fem dager, og 3cm rundt bollemagen!!!! Og det på egg, bacon, biff, kylling med skinn, majo, salater, grønnsaker over jorda... Nilling! Slanking har aldri vært mer digg!!!!
|