Sv: Sitronsaftkur og så over til fedon
Sitat:
Hadde jeg hatt Ketolyseboka her så hadde jeg nok hatt mer å slå i bordet med.
det er ikke noe konkurranse, så du trenger ikke slå i bordet med noe. Men forskning sier også veldig mye negativt om lavkarbo. Så jeg tar fortsatt forskning med en klype salt å trekke frem èn eller 100 artikler som sier noe positivt har ikke mye effekt, når det er 577 eller 10.000 negative ute og går også.
Leser mye om forsking i psykologipensumet og det underbygger den skepsien enda mer. Og om forskning sier at rens ikke har noe fysisk effekt på kroppen, så har det litt å si for meg psykisk. Dette med en helt ny start osv. Nilleuke osv er jo en slags rens det også. Femten hakk mer fornuftig enn å sulte seg i 20 uker, men fortsatt rens.
Godt for kropp og sjel.
Michij: tror du at du orker å holde deg til kuren i mange dager? Og er det noe du gjør fordi at du har veldig lyst, eller fordi at du tror at det vil få deg ned i vekt? For hvis du gjør det for å komme ned i vekt, så bør det vel vurderes å kjøre på med noen forandringer i kostholdet isteden? Slanking er en ting, det har stortsett ikke vedvarende effekt.. Kosholdsomlegging er en annen.. Bedre å gå ned 5 kilo på 10 uker, enn 10 kilo på 5 + 10 de neste 5 ukene..
Hvis du har skikkelig lyst, så går det vel ann å prøve, men jeg hadde aldri i verden holdt ut..