Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-07, 09:06   #19
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Sitronsaftkur og så over til fedon

Sitat:

Hadde jeg hatt Ketolyseboka her så hadde jeg nok hatt mer å slå i bordet med.

det er ikke noe konkurranse, så du trenger ikke slå i bordet med noe. Men forskning sier også veldig mye negativt om lavkarbo. Så jeg tar fortsatt forskning med en klype salt å trekke frem èn eller 100 artikler som sier noe positivt har ikke mye effekt, når det er 577 eller 10.000 negative ute og går også.

Leser mye om forsking i psykologipensumet og det underbygger den skepsien enda mer. Og om forskning sier at rens ikke har noe fysisk effekt på kroppen, så har det litt å si for meg psykisk. Dette med en helt ny start osv. Nilleuke osv er jo en slags rens det også. Femten hakk mer fornuftig enn å sulte seg i 20 uker, men fortsatt rens.

Godt for kropp og sjel.

Michij: tror du at du orker å holde deg til kuren i mange dager? Og er det noe du gjør fordi at du har veldig lyst, eller fordi at du tror at det vil få deg ned i vekt? For hvis du gjør det for å komme ned i vekt, så bør det vel vurderes å kjøre på med noen forandringer i kostholdet isteden? Slanking er en ting, det har stortsett ikke vedvarende effekt.. Kosholdsomlegging er en annen.. Bedre å gå ned 5 kilo på 10 uker, enn 10 kilo på 5 + 10 de neste 5 ukene..
Hvis du har skikkelig lyst, så går det vel ann å prøve, men jeg hadde aldri i verden holdt ut..