Sv: Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
Om kun få dager skal jeg på opptrening på ett kursted i 4 uker. Der vil jeg være en av en gruppe på 15 stk. Og fortsatt.... etter mange år på lavkarbo, syns jeg det er vanskelig når jeg er sammen med andre... eller syns rett og slett det er flaut å være så "sær".... spessielt sammen med ukjente.
I denne forbinnelse tenkte jeg at jeg kanskje kan drikke proteinshake der de andre spiser brød?
noen som har erfaring med dette... tips om hvilken som er bra og god? Den bør være ganske tynn i konsistensen... 
Jeg har vært på både kur-og kurs-steder og hoteller (utrolig mange). Kan absolutt IKKE se noe som helst problem med maten. Og jeg må jo være enig med Megvel. Det ER definitivt særere å drikke shaker enn å IKKE spise brød. Jeg har aldri fått en eneste kommentar på at jeg ikke spiser brød til pålegget. Til og med JEG reagerer om folk drar opp en shake og drikker istedenfor å spise - eller om de ikke spiser noe som helst. Begge deler er adskillig særere enn å ikke spise brød. DU TÅLER DET IKKE ! Det er noe alle forstår - om det er noen som i det hele tatt legger merke til det eller interesserer seg for hva du spiser. De fleste har nok med seg selv.
Så bare slapp av du, vær deg selv, spis det du liker og vil ha. Og ikke la deg presse til et unødvendig shake-kosthold ! Dessuten finnes det ingen fullverdig måltids lavkarbo shaker