Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-07, 21:27   #8
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bytte ut frokost og lunsj med protein shake!?

Opprinnelig lagt inn av Ciss, her.

Det hørtes dålig ut! Hva slags sted er dette? Et sted du betaler for å være? Dersom de ikke er villige til å la deg ta med mat du tåler MÅ de jo rett og slett sørge for at det serveres mat du kan spise. Det syns jeg du må kunne kreve, rett og slett!

neinei... nå ordla jeg meg feil igjen... hehe jeg spurte ikke om å ha med noe eget og få oppbevare dette.
Jeg ringte og sa fra at jeg ikke spiste karbo, siden det sto i pappirene at jeg skulle si fra hvis det var noe spess med kosten.
Når jeg gjorde dette virket hun bare så negativ og avvisende. Da blir jeg litt usikker jeg... og tenker at "skal ikke bry noen jeg"

Huff... nå ble visst dette en sytetråd... mente bare å spørre om prot-pulver. men det er visst INGEN god ide det har jeg fått svar på.

men hvis noen har erfaring med prot-pulver hører jeg gjerne fra dere også

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat