Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-08, 19:05   #18
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Idag starter jeg på veien mot et lettere (og sunnere!) liv!

Ojojoj, enda mere!
For et styr!
Det må være deilig at ting er funnet ut, og SÅ bra når man endelig blir tatt alvorlig. Som sagt, jeg har fulgt en del sånne saker (som ammehjelperstøtte, ja laktoseintoleranse er jo ganske vanlig...5% omtrent), kiss etc. Leser og skriver mye inne på et annet foreldreforum...

Mange mammaer går på en smell når alt er ok igjen (pass på deg selv ), det er jo bare å forvente, en helt normal reaksjon!
Håper at sukkerkuttet er nok til at du forblir ovenpå! (ellers er det å komme seg til din nyervervete lege sporenstreks, det er mye enklere å fikse tidlig enn når du har gått helt til bunns!)

Lykke til enda en gang!

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat