Tråd: Hjelp?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-08, 11:14   #5
Philippa
Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Philippa er ny på veien

Sv: Hjelp?

Kjære Sandra.

Ikke bry deg om hva andre sier til deg. Husk at du er en nydelig person uansett vekt. Det er bare du som bestemmer over deg, ingen andre. Og det viktigste er at du har det bra.

Ja du kan finne støtte her inne, hvis du leser på siden så ser du at folk her virkelig bryr seg om at det skal gå bra for andre også.

Jeg er ganske ny her, men har prøvd lavkarbo/skaldeman før og vet at det funker. Flott at du har venner som støtter deg.

Hvis noen av min familie/venner kommer med kommentarer til meg som eg ikke synes noe om, sier eg at nå avslutter eg dette temaet, fordi det er faktisk eg som bestemmer hvem eg vil diskutere vekt, mat, og spising med. Eg er nødt til å sette grenser for andres innblanding, fordi hele temaet er så sårbart for meg.

Men eg forteller litt til de eg stoler på, ikke for å få råd, men fordi eg synes det er så spennende å være i gang at eg bare må dele litt av det med noen.

Har fått høre hele livet at eg må slanke meg, har tatt slankeoperasjon når eg var 18, men gikk opp igjen.

Poenget mitt er at nå er eg sjøl klar til å endre på matvaner, og eg gjør det for meg, ikke for noen andre.

Ønsker deg lykke til med det du vil.

Eg tenker at når noen kommer med sårende kommentarer, så handler det minst like mye om hvordan de har det med seg sjøl.

Ha en god dag.

EG SENDER MEG SJØL KJÆRLIGHET.
Philippa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skademan 50+/egen Svar med sitat