Tråd: Hjelp?
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-08, 13:18   #12
Smula
Seniormedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: May 2007
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Jeg er lei av å alltid få høre " Sandra, nu har nu lagt på dæ igjen" og aller verst er det selvfølgelig i julen.
Hendelsen som fikk meg til å steile, knekke sammen, men koste meg sammen med igjen og få nytt mot var kommentaren min bestemor gav meg lillejuleaften. " Sandra. Du treng å gå ned hvertfall 30 kg for å bli fin.".

Dette var da en alldeles forferdelig uforskammet ting å si!!!
Og spesielt ille synes jeg det er fordi det kom fra din egen familie og fordi du er såpass ung som du er!

En ting er at det kan gagne deg å gå ned pga. helsemessige årsaker, men du er per definisjon voksen og din vekt og ditt utseende er det ikke et menneske som har en damn shit med!

Nuvel... hvis du nå har bestemt deg for denne kuren, ville jeg absolutt, som nevnt ovenfor, gå til innkjøp av boka umiddelbart, og lese gjennom den før du gjør noe som helst annet.
Og jeg ville også gå til innkjøp av vitamintablettene, for de er spesielt sammensatt for denne kuren og med hensikt å veie opp for eventuelle mangler ketolysekostholdet måtte ha.

Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat