Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-08, 19:22   #15
lillestine
Medlem
 
lillestine sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: by i ly...
Alder: 49
Innlegg: 459
lillestine er en juvellillestine er en juvellillestine er en juvel

Sv: Ny her, trenger noen start-tips mens jeg venter på boka

Hei på dere!
Jeg er også ny og føler meg helt grønn! Har bestilt bok, skal bestille stix. Blander mellom begrepene ketose og ketolyse, men dere får tilgi meg! Snart proff!

Dere: jeg begynte så vidt 1.januar og natt til i dag, torsdag, tisset jeg veldig ofte!!! har en prikking i panna, men ikke IKKE hodepine, hurra, for jeg lider av migrene. Har gått fra 82,5 til i dag 80,7 - jippi!!!!!!!!! Har ellers veldig vanskelig for å gå ned, derfor: jippi! Men altså: er det fordi karbsene (prøver å komme inn i sjargongen) blir forbrent at vannet "slipper taket"? Det er vel bra!?
Hvordan kan man regne med dette utvikler seg videre? Har spist: kyllingfilet, laks, karbonader (hjemmelagde), noe grønnsaker(minus gulrot etc), creme fraiche-saus, noe atkins-sjokolade (beregnet til alle faser) - er det lurt? Har drukket pepsi max - håper jeg ikke må kutte den? To kopper te, uten noe, ellers vann. Hm.Er ellers veldig stolt: ikke noe godteri, kaker, kakao, brød, potet, ris, pasta etc etc etc!!!!!!!!!! men føler meg ganske fin form, gleder meg til veiing!!! Snart i gang med ordentlig trening også, skal bli kjempespennede!
Hva med å ha en undertråd for oss som nettopp er kommet i gang??
Lillestine

__________________
Ønsker besøk i dagboka mi: Stines slanke linje
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16503

lillestine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og skaldeman Svar med sitat