Man blir jo så motivert her!!
Heia,
Takk for tipsen. Jeg er helt ny her og jeg må bare si at jeg blir sååå motivert av å lese på disse sidene !!!! Alle er så positive og man ser at det er mange som lykkets.
Jeg har for mange år siden testet Atkins med god effekt under induksjonsfasen. Men det var vanskelig å få tak i kosttilskudd og sticks som måler ketoner i urin. Uten dette var det vanskelig å holde motivasjonen oppe. Sen ble jeg mere opptatt av mitt odontologiske doktorgrads arbeide og barn enn av slanking. Men nå, med disputasen i boks og en solid karriære foran meg, er jeg klar til å kvitte meg med alle overflødige kilo. Jeg veit jo av erfaring at dette faktisk fungerer!!
Min motivasjon kom plutselig tilbake for to dager siden etter at jeg helt tilfeldig oppdaget www.ketolyse.no! Her var det jo mulig å få tak i alt jeg tidligere ikke lykkets å finne. Venter nå spent på bok og tilbehør. Har reden startet med å fjerne karbohydratene i maten og jeg merker en stor forskjell. Energien er på tur tilbake inn i kroppen og jeg føler meg friskere!
Er spent på å få sjekket hvis jeg er i ketose.
Klem fra
Mrs B
|