Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-08, 21:20   #1
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Hva gjør jeg feil?

Men nå lurer jeg veldig her, HJELP JEG GÅR OPP!
Så 67,7kg for bare noen dager siden og jeg var 69 i dag!

Dette er ETTER at kortisonkuren er ferdig (i forigårs)... Hva gjør jeg feil?

Det begynte og etter at jeg trente, to dager på rad. Trente ikke i går, i tilfelle jeg legger til meg for væske i musklene. Det ble ikke bedre av en pausedag, snarere verre!
Slutta nesten helt med Cola Lighten, og drakk dermed mye mer vann.

Og jeg gikk tom for tyroxinen min (men jeg tar bare absolutt minimumsdose av den, 25mg, for latent hypotyreose), kan ikke få mer før jeg kommer hjem om to uker. Betaler ikke 140$ for en pakke altså!
Det var for et par dager siden, men jeg gikk jo veeeldig sakte opp uten den da!

Jeg har drukket nok vann, over 3L
Jeg har nillet utenom at jeg har drukket en kopp kaffe på morningen
(Men: Har ingen sukkerhunger. )
Jeg har kanskje sovet mindre enn før.
Er ferdig med "uka".

Måler maten min. Er ikke over 20KH. Har spist rikelig, men er forbi appetittsperren. Så det er ikke sånne mengder mer. Har cocosa i den mye omtalte kaffen. Har ikke spist mye salt (som i bacon).

Hva gjør jeg feil???

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat