Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
Hallo dere flinke jentene!
jeg er som dere kanskje har fått med litt fraværende om dagen pga. noe yrkesretta rehabilitering greier. Håper jeg får pcen oppe og går derfra også til onsdag, så jeg får vært med litt her 
jeg får jo ikke startet ennå, siden jeg skal til legen først 15-01, men det er heeelt topp motivasjon å følge med dere. Selv om jeg også får en følelse av at jeg ikke akkurat går mot noe kosemat tid hehe
Dere er kjempe flinke! stå på videre og hold motet og vilja på topp, klem fra meg 
er det kosemat du er motivert for, så vil jeg ikke anbefale ED nei smaker aperompe av stort sett alt... men man finner seg da noen favoritter uansett da...
mine er
cappuchino (nesten som iskaffe som ikke smaker kaffe i det heletatt) har i litt splenda jeg da...
brownies steker de i muffinsformer, og det blir som brownies (bortsett fra at de ikke smaker brownies da...)
og barene er så klart uunværlige... (selv om jeg som er fra trøndelag syns muslibarene har en bismak av hjemmebrent... men det syns jeg om alle sånne barer som har mye sukkeralkoholer i seg... Atkins morningshinebarene er mye-mye værre på smak en musliED-barene)
kakoen er også helt ok (men den smaker heller ikke kakao da...)
når det gjelder supper og omeletter er de ikke så god, men jeg blander pulveret i most kokt blomkål/brokkoli... blir ikke godt, men det blir spiselig. Heldigvis er krydder lov 
|