Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 21:26   #6
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Kabo-koma. Hvorfor?

Bortsett fra uttrykket "koma", som jeg forbeholder fullstendig bevisstløse personer, så kjenner jeg igjen denne ekstreme trøttheten.

For meg kom den etter at jeg hadde spist noe jeg ikke tålte, den kom svært fort, og varte kanskje en halvtime eller et par timer. Det jeg ikke tålte spiser jeg aldri lenger, og det er også ting med mye karbohydrater i, så det er greit.

Det var i mitt tilfelle en av symptomene på matvareintoleranse. Ingenting å spøke med, faktisk, for om en spiser maten en får servert av høflighet når en er på besøk, og så skal kjøre hjem etterpå, kan en være nødt til å stoppe veldig fort!
En av disse tingene var poteter. For deg kan det være noe annet, men jeg vil nok råde deg til å forsøke om det kan være de søtstoffene du har mistanke til, eller evt. johannesbrødkjernemel om du har brukt det.