Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 21:37   #7
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Hjelp! Kabo-koma. Hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Bortsett fra uttrykket "koma", som jeg forbeholder fullstendig bevisstløse personer, så kjenner jeg igjen denne ekstreme trøttheten.

Jeg kaller det koma i mangel på bedre ord. Jeg kan kjenne det kommer. Sovner da momentant og det kan vare i mange timer og hvor jeg har kjempeproblemer med å våkne pga kroppen føles som ti tonn. Hvis jeg er alene med ungene rekker jeg såvidt å få advart sambo så han kan komme hjem å ta ungene før jeg blir borte. Og jeg blir virkelig helt borte.

Det kommer ALLTID etter at jeg har spist. Men ikke etter alle måltider. At det kan være matintoleranse er en interessant vinkling synes jeg!! Jeg tar det til etterretning og tenker jeg må begynne å skrive dagbok for å se når dette her intreffer for å utelukke ting. Tusen takk!!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat