Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-08, 23:28   #8
Megvel
Seniormedlem

Megvel sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 52
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Husk å mål cm!

Om man er redd for tallene (førmålene er greie å ha som tall da!) og vil vite forskjell så har jeg et tips!

Ta en snor/et silkebånd som er minst ti cm lenger enn ditt største mål. Sett knuter på båndet (begynn på det minste målet) etter hver omkrets. Tre perler i forskjellige farger i knuten om du ikke husker hvilken er hvilken. (sikkert lurt om man i har tenkt å "snu" en proporsjon!)

Da kan man bare slå båndet om seg og sjekke hvordan det går! Vil du flytte knutene etterhvert så kan du se generell fremgang. Har du mye å miste, så kan du ha et før-bånd og et nå-bånd. Det er motiverende det!
Når man slår båndet rundt livet og ser at den knuten er 10cm, 20cm lenger ut enn den skulle være nå?!?

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat