Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 00:08   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Kabo-koma. Hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Manina, her.

Det du skriver om kostholdet hennes er sikkert riktig, Nille, men jeg tviler på at det skulle forklare hennes akutte søvn-/koma-anfall som oppstår etter enkelte måltider.
Det høres virkelig ut som det samme som jeg hadde, men i enda mer ekstrem grad.
Så jeg tror nok eliminasjonsmetoden er det lureste å begynne med for å utrydde disse anfallene, som jeg har en sterk mistanke om at skylles matvareintoleranse, for det er virkelig ikke godt!
Lykke til, Carbokiller!

Så ikke Carbokillers post om hvordan anfallet artet seg før jeg hadde skrevet innlegget mitt ! (som du ser postet vi nøyaktig samtidig). Jeg er rask, men ikke SÅ rask på labben ! Jeg oppfattet det i første omgang som en billedlig overdrivelse med "koma". Men forklaringen i killer´n sitt innlegg tyder jo på noe annet. Det kan meget godt være en matintoleranse.

Og første ting å gjøre da er å notere hva man har spist når disse anfallene kommer, - det må jo finnes en fellesnevner som utløser det ? Eller ?