Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-08, 14:34   #18
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Funker lavkarbo på katta tro?

Veldig interessant tråd!
Står på terskelen til å skaffe katt(er) selv, og ettersom jeg bor midt i svarte byen, så blir det innekatt(er), men vi har stor leilighet, så det er en god del tumleplass. Men dermed blir det jo interessant i forhold til kostholdet, da ikke katten(e) får trimma av seg et eventuelt vinterspekklag på småfugljakt.
Vi skal ha kattunge(r), da, og jeg vet selv av erfaring at de er vanedyr, så jeg tar gjerne i mot noen tips om hvordan man skal gå fram fra de er små for å legge et godt, og gjerne naturlig grunnlag.
Katten vi hadde da jeg var liten spiste aldri tørrfôr, han nekta. Det gikk mest i rå småfisk som ikke ble brukt til middag, matrester (men bare kjøtt og fisk), og, hehe, leverpostei. Det var favoritten. Katta våre ble seksten år gammel, og døde av slag.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat