Sv: Hmm her var det ikke mye liv ...
Opprinnelig lagt inn av upsidaysi, her.
jeg har over 30 kilo å gå ned..og skal starte til helgen...har ikke helt bestemt meg for hvilken kur jeg skal følge 
blir det virkelig heeelt feil hvis jeg gjør det enkelt...kutter ut brød, poteter, ris og pasta, spiser for det meste reint kjøtt, salat og andre grønnsaker til tilbehør og egg?
trengs det å gjøres mer innviklet?
Hei.
Det er selvsagt mulig å gjøre dette uten bøker eller fast filosofi. Men det er de færreste som klarer det.
Det som er like viktig som det å kutte sukker er å forstå hvorfor det virker. Hva skjer i kroppen. Hvordan henger vektreduksjon sammen med hormonbalansen osv.
Men hvis du ikke sitter inne med stor viten om dette anbefaler jeg sterkt å lese bøker, og bestemme en retning etter det.
Jeg har lest meg til ganske mye etterhvert her inne, men angrer ikke på at jeg har lest bøker. Snarere tvert imot. Det har gitt meg en plattform der jeg forstår mer. Og da er det også lettere å forstå hvorfor det dukker opp platåer osv. Hvorfor går jeg ikke ned i vekt osv.
Du finner forsåvidt alt her inne, men det blir rotete å lete opp.
Les om de forskjellige filosofiene her inne. Les dagbøker og gjør deg opp ei mening om hvor du vil starte. Så kjøper du boka. Eller et inyternettkurs for den del.
Jeg vet ikke om du er han eller hun, men er du en hun vil jeg tro ketolyse vil fungere godt. Jeg ser mange her inne som er veldig fornøyd. Vil du dra det lenger og mer ekstremt og er mann kan Skaldman og Atkins kanskje være noe å starte med.
Uansett tror jeg du vil profittere godt på å finne en retning, lese boka nøye, og ikke virre mellom mange retninger.
Lykke til.

Sist redigert av Goggen : 08-01-08 kl 17:03.
Årsak: retta ordleifer
|