Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 13:57   #9
Dolphin
Seniormedlem

Dolphin sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 46
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva trener dere?

Meg vel : Du skal jo være med i treningsgrupa vå du vel nå som du er tilbake i Norges flotteste by?

Kan ikke skryte på meg at jeg har vært så flittig i det siste med trening men de gangene jeg trente styke i sommer da jeg gikk på ketogen diett/ ed gikk greit, litt llite trykk i kroppen bare pga lite karbohydrater. Stod i heftet jeg fikk at man helst ikke skulle trene tung styrke på den dietten, men jeg sa til legen min at å la være var uaktuelt iom at det hovedsakelig er det jeg driver med av trening når jeg først trener. Hun sa jeg godt kunne trene bare jeg kjente etter at det gikk greit - noe det altså gjorde Tror det rådet egentlig er ment som at man kanskje ikke bør begynne med tung styrketrening nå man er i ketose dersom man ikke har drevet med den type trening før og dermed ikke har et god grunnlag.

Uansett - straks jeg blir kvitt denne forbaskade forkjølelsen er det skjerpings både med trening og kosthold. Gledegruer meg til å begynne, men skal bli så utrolig godt når man først er kommet i gang.

Siden jeg nå både har ordentlig styrketreningsrom hjemme og har fått meg noen venninner å trene med har jeg ingen unnskyldning til å la være iaf. Planen er å sykle på ergometer sykkel hjemme litt hver dag ( iaf 5 dager i uke) og trene styrke iaf 2 (-3) ganger i uken. Har også lyst å begynne å danse igjen og svømme litt av og til. Ja, også har jeg lyst å komme meg ut å klatre igjen når været blir bedre