Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-08, 22:25   #7
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Karbohydrater og sukkeralkoholer

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har tenkt en litt annen vei jeg... alkohol ER jo alkohol, vil det reagere på en alkotest? Stormspise sjokkis med sukkeralkoholer og ,vips, der blåste jeg rødt ved en kontroll?

Kanskje det? Jeg har nå aldri havnet på fylla av å spise sjokolade....
Dette blir for kjemisk for meg, jeg bare registrerer at alt som er søtt og godt er fy.

Blåse rødt er forresten kjempevanskelig. Vi har en slik dings her hjemme, og sist vi hadde flatfyll så testet de andre på rundt 1,9 - 2,3 ca. rundt der. Jeg hadde fått i meg litt, men ikke så skrekkelig mye, 2-3 halvlitere, et par drammer i løpet av kvelden, og blåste bare 0,2 Kjedelig. Det er sikkert ikke de samme alkoholene som vi snakket om i sta. Og kanskje jeg får så lite promediller pga at jeg har så mange kilo å fordele det på.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat