Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 22:30   #269
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Håper at det går greit, men er det lenge siden du var på kontroll hos ED-lege? Min "legeattest" sier hvor lenge jeg skal gå på de forskjellige fasene, og det er vel så lenge jeg får kjøpt noe..

Jeg har aldri sett den legeattesten, men minnes hun skrev antall dager den gjaldt på den. F.eks 60 dager osv. Sist jeg ringte (i november) så sa han jeg snakket med at det var siste gang jeg kunne bestille på den, men at jeg kunne ringe og snakke med legen og kanskje få ny respet over tlf. Jeg var hos legen i sommer en gang, juli tror jeg det var.
Litt tiltak og reise inn til Oslo nå som jeg ikke jobber der lenger. Pluss at det er litt dårlig med kr i januar.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat