Tråd: Sverige
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-08, 18:55   #17
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Sv: Sverige

Jeg husker ikke helt hvilken butikk det var, jeg lurer på om det var godteributikken som er ved siden av REma1000 eller så er det den som er på skrå bak Eurocash. Det står ikke lavkarbo på det altså.. Man må lese seg til innholdsfortegnelse, se på hvilket søtstoff som er med, se på sukkeralkoholene osv. Det står sammen med diabetikervarene bla..

Ellers glemte jeg å nevne FETAOSTEN!! På Eurocash selger de svææære bokser med vanvittig himmelsk fetaost. I og med at vi er grekofile her i huset går det med en del feta ost og når jeg er på ketolyse går det med enda mer.

Og så har jeg kommet over et produkt fra Santa Maria. Det er en krydderblanding som skal blandes i en halv kilo kjøttdeig/karbonadedeig og lages til bifteki og ungarske kjøttboller. Jeg har sett på Bifteki pulverblandingen og det står ikke oppført annet enn krydder der. Det gjør i alle fall at kjøttet blir sinnsvakt godt!!!!!! De selges poser.
Anbefales!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat