Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-08, 13:34   #4
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Galleblæra vekk på mandag

Må tilføye at hele familien min på morssiden har/har hatt gallesten. Vi er flere som er operert. Bror ble operert i USA (Houston) for et par år siden og han fikk samme info som jeg her i Norge. Han har heller ikke problem med noen som helst matvarer.

I familien er det bare mormor som hadde problem - den eneste av oss som IKKE ble operert. Hun ville ikke, og da hun ville, kunne de ikke fordi hun var for gammel. Men gjennomgangstemaet hennes var "kan´kje spisa det - for galden".

Jeg håper ikke jeg har videreført dette genet til sønnen min, for han begynner å nærme seg 30 nå og det er etter 30 problemene har startet hos oss.