Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-08, 23:41   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Ut og inn av ketose ...

Nå har jeg vært i ketose i 6 dager. Men på fredag, etter en lang gåtur på 2 timer, så var stixen HELT HVIT!! Jeg fikk jo hetta da. Men neste gang jeg tisset var den lilla igjen.

Kan dette ha skjedd fordi jeg drakk nesten 1 liter vann på turen? Og i såfall, betyr det at jeg datt ut av ketosen, eller betyr det bare at urinen var så uttynnet at stixen ikke fanget opp ketonene?

I går ettermiddag var også stixen hvit, etter å ha vært ganske lille på morgenen.... Jeg hadde kun spist ca 30 gram karbo i form av grønnsaker og det som var i 2 proteinshaker jeg tok.... Kan det ha vært nok til at ketosen forsvant?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat