Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-08, 07:41   #7
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe?

Hei
Når du skriver rekesalat/kyllingesalat, mener du da en blandet salat med reker/kylling eller reker/kylling i majones-type-salat?
Er det siste tilfellet blir det litt snaut med varierte grønnsaker, blandet salat.
Lettgele er forhåpentlig Heistad gele, ikke lettvariantene av sukkergele??
Ellers ser det ikke så galt ut. Får du ikke vekttapet nedover, må du i noen dager redusere den totale matmengde å spise mere fett og litt mindre protein, altså de feteste ostene (rider 60%) laks i stedet for torsk, nakkekoteletter i stedet for rene ryggkoteletter.
Jeg forutsetter du tar ketolysetablettene, uten kan det stoppe helt opp for noen.
Siden du har trent fra før, tror jeg ikke så mye på at du bygger muskler, men har du fått litt "større" klær med stabil vekt, har du byttet ut fett med muskler.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat