Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 10:34   #10
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Ny her, og lurer litt.....?(Sulten!!)

Opprinnelig lagt inn av Thlian, her.

For meg så betyr karbohydrater det samme som energi og har merka den siste uka at jeg har orka mindre og mindre.....Med unntak av idag p.g.a utksjeielsen igår.

Ja, dette er en vanlig nybegynnerfeil, dessverre. Du orker lite nå fordi du spiser for lite og altfor magert.
Når du skal spise ketolysekosthold (hvis det er den filosofien du ønsker å følge, da?) så skal du hente energien din fra å spise fett/kjøtt/fisk istedet for karbohydrater. Det er MYE mer energi i fett enn i karboer, og dessuten holder det blodsukkeret stabilt MYEMYE lenger.

Det ser ut som om du spiser altfor lite, og dessuten for lite fett og kjøtt/fisk. Du kan ikke få nok energi til å overleve dagen hvis du skal kutte ut karboene og i tillegg spise lite og magert.

Jeg har gått på ketolysekost i 11 måneder og gått ned 18 kilo. Det eneste jeg IKKE er redd for å spise mye av er fett.

Sånn omtrent ser min dagsmeny ut:

Frokost: (hvis jeg er sulten...hvis ikke så dropper jeg den bare)
- Tre speilegg, 5-6 skiver bacon, stekt i meierismør

Lunsj: en pk av noe slags kjøttpålegg, skinkesteik el roastbeef, med remoulade og asparges til. Gjerne noe fet ost også: Brie el Camembert.

Middag: to stekte nakkekoteletter med fløtesaus el bearnaise, (Hjemmelaget), en halv smørdampet broccoli el blomkål.

Kvelds: Fete oster m oliven til, eller samme som lunsjen, men jeg er som regel ikke sulten på kvelden. Baconcrisp og hjemmelaget hvitløksdip er forresten veldig godt...

Ønsker deg massemasse lykke til

Hvis du bestemmer deg for å følge Ketolyse, så får du bestilt boka og de kosttilskuddene du trenger her: www.ketolyse.no (Kosttilskuddene du kjøper på ketolyse.no er dessuten mye billigere enn på f eks helsekost el apotek , og er perfekt balansert med det vi trenger på dette kostholdet)

Ha en fin dag! Hilsen Nic

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.

Sist redigert av Nicpins : 15-01-08 kl 10:49.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat