Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-08, 14:58   #11
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe?

Jeg finner mist et par party stoppere på menyen din, som gele med kremfløte til dessert. Det kan ikke jeg spise om jeg vil gå ned i vekt.

Baconkrisp er godt, men det er salt og en notirisk vannsamler, mange tåler ikke det heller.

Peanøtter har mest karber av alle nøtter. 10.4 pr 100 gram. Så spørs det hvor mye du spiser. I tillegg er de saltere enn andre nøtter - og binder vann

Kombinasjonen med at du spiser dette og har sluttet å røyke (noe som i seg selv setter ned forbrenningen med ca. 10%) kan være årsaken til at du ikke går ned.

Det kommer an på hva DIN kropp tåler. Prøv å kutt ut gele/krem/bacon crips og peanøtter og se om det skjer noen endring. Gjør det det må du legge til en av dem om