Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-08, 12:07   #2
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg feil?

Heihei, og velkommen hit! Koselig å hilse på deg!

Opprinnelig lagt inn av Dansende Fjær, her.

Hva gjør jeg galt?

Du kjører egenkomponert i startfasen.

Neida, jeg mener IKKE å være frekk, det var aldeles ikke meningen
Men du hadde gjort det mye lettere for deg selv hvis du valgte en spesifikk filosofi, og så holdt deg SLAVISK til boka i starten. Da er det uendelig mye lettere å feilsøke hva du eventuelt gjør galt, og du slipper å utsette deg selv for demotiverende situasjoner som denne, hvor du føler at du gjør alt riktig og allikevel så går du ikke ned i vekt.

Hvor mange kilo skal du ned? Har du noen formening om hvilken filosofi du kunne tenkt deg å følge? Her er ihverfall den jeg følger: www.ketolyse.no Denne kuren er helt standard lavkarbo, og baserer seg på helt vanlig norsk mat som du får kjøpt i absolutt alle butikker, (selv om du skulle slumpe til å bo i indre Finnmark).

Snakkes da?
Mvh, Nic

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat