Tråd: Hmm
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-05, 22:39   #1
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Hmm

Hej... begynte på eurodietten for.. ehh... *tenke * 10 dager siden fant først dette forumet i dag jeg.. hehe, omelettene har jeg gitt opp *spyy* de var brekkmiddel det.. så nå går det på en sjokoladebar og 3 supper til dagen + salat til lunsj.... skal ikke gå så lenge på fase 1 da... 3 uker. så er sånn omtrent halvveis , gleder meg til å iallefall få spise kjøtt igjen.. suppene smaker ikke så godt de heller, men det går... går på det mest pga insulinressistens da.. men har endel kilo som godt kan av osso ja , har tatt av meg endel i følge badeveka allerede men nå gjenstår det å se dn 19 hva vekta hos legen sier

jah... bare d jeg ville si egentlig... har noen noen gode råd til en ung nybegynner så er det bare å komme med dem

Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat