Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-08, 21:54   #2
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 39
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Søtningsmidler

Sitat:

1. Er det noen som har noen tips til noe søtaktig "ketolysesnaks" som dere har funnet frem til.
  2. I boka beskriver Torkil flere søtningsmidler, bl.a. Candarel, men dette er da virkelig merket med 100% KH på varedeklarasjonen.. Det kan da ikke være noe i trøkke i seg på ketolysekur.. Er det noe jeg ikke har fått med meg?
  3. Hva bruker dere av søtningsmiddel?

1.Du kan spise mørk sjokolade (70%), sjokolade fra cavalier, bær med pisket fløte og litt splenda, store IFA. Men det er jo selvfølgelig ikke noe man vil ambefale. Søtningsmiddel trigger søtbehovet og kan gi vektstagnasjon. Det beste er å vende seg HELT av med det
2. Det er som regel mye karbs i søtningsmisddel, men det er MYE søtere enn suler så man trenger sjelden så mye. En ts candarel veier jo INGENTING, når det gjelder splenda regner man en ts som ca 1 karb......
3. Jeg bruker splenda. Ikke den ekle bismaken (bitterhet) og den er faktisk veldig god i kaker

Vet ikke om svarene var helt utfylende, men det var det jeg kunne hjelpe deg med, lykke til videre

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat