Sv: Hjelp!! Jeg skal ut å spise ...
Opprinnelig lagt inn av Hallaron, her.
Opplevd samme problemet da jeg reiser mye i jobben, skulle ta med kunde ut og spise i forrige uke. Først måtte jeg jo forklare at jeg helt på med en slankekur, og etterpå virket ikke kortet når jeg skulle betale, litt flaut men det gikk det og. Hadde heldigvis med alternativt kort.
Jeg gjorde det klinkende klart når jeg bestilte at jeg skulle kun ha en biff med kryddersmør og salat med tomat og agurk til. Tror dere ikke at slaten var nedsausa med noe søt guffe? Var bare å glemme den. det ble biff og kryddersmør, ikke spesielt spennende, men jeg ble i alle fall værende i ketose.
Neste gang kommer jeg til å forklare det akkurat som det er, og be om en spesialvariant av noe på menyen. Tror de fleste spisesteder vil repektere dette og lage det som jeg ber om. Men man må nok være tydelig!
Ja, det syns jeg vi bør kunne forlange. Såpass service bør det være på en restaurant!! Stå på!! Vi får det hvertfall ikke som vi vil, hvis vi ikke sier hva vi vil ha....! (Lurer på om det kunne vært mitt motto... Hihi)
|