Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-05, 09:44   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Den er bare sjokolade og søtstoff og som HP sier, den er bare snop. Den passer ikke under induksjonen fordi du under induksjonen skal spise "rent" - egg, kjøtt, fugl, fisk, ost grønnsaker etc. Du skal ikke spise "søtt" og unngå søtstoff så langt det er mulig. Induksjonen er ment som en rense periode hvor du skal stabilisere blodsukkeret (og minske søtsuget), rense kroppen for slaggstoffer og venne deg av med bl.a. søtsmak.

Den er grei, men for meg som har gått på Atkins lenge og bevisst holdt meg unna snop og bar'er, - er den altfor søt og kvalmende. Liker Lindt Excellence 85% mye bedre !!