Tråd: Blodsukker
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-08, 10:19   #11
Grovsnus
Medlem

Grovsnus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Grovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snillGrovsnus er virkelig snill

Sv: Blodsukker

Hestekur fordi jeg har stått stille så lenge.
Starta idag med : 50 g reker
50 g majones
140g advocado
130g Camenås (lokal variant av Camenber)
Dette skal jeg fordele på 4 måltider utover dagen, ca max 2,5 g Carb på hele dagen.
Advocado,ost og majones er bra med fett.
Og såklart minst 3ltr vann.

Maten jeg spiser nå (kuren) liker jeg kjempegodt. Men skulle så gjerne ha kvitta meg med litt overflødig. kommer nok til å fortsette med "mat filosofien" , om jeg noensinne får vekk spekket.
Da jeg starta så la jeg ikke skjul på hva jeg holdt på med, men nå begynner omgivelsene å lure. Og når jeg i tillegg har en kolega som går på som har fjerna 2-3 kg siden Nyttår så ser jeg svart på det.
Trimmen min får jeg , ca 30 min pr dag , en god del mere i helgene.
Egentlig så hater jeg å gå hvis jeg ikke har et mål med turen, plukke bær el l. Men trasker i veg fordi jeg MÅ.
Padling liker jeg godt, men da er jeg så vær-avhengig. Så det blir nok gåinga som gjelder noen mnd til.

Og takk til dere som er så vennlige å svare, føler jeg har "venner" der ute som bryr seg. For i mine svarteste stunder så er jeg frista til gi blaffen og kjøpe en sjokolade.
Men så vil jeg ikke skuffe dere :-)

Mvh Grovsnus (den er uten carber)

Grovsnus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Er tilbake til en mellomting Ketolyse/Skaldemann Svar med sitat