Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-08, 22:37   #3
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse

Opprinnelig lagt inn av SkinnyToBe, her.

Jeg gikk på ketolyse i 4 mnd, men gikk nesten ikke ned.
Jeg gjordte "alt riktig", og fikk det sjekket flere ganger.
Jeg var veldig flink å holde meg unna utskeielser, og trente jevnlig.
MEN, vekta gikk ikke ned, og målebåndet rikket seg ikke.
Jeg prøvde å kutte ut både det ene og det andre, to runder Nilling, men det ville seg bare ikke.

Nå har jeg vært en periode på Lindberg, og hadde samme resultat dær. Vekt og mål stod stille, men GUD så deilig å ha den friheten i matveien.

Nå er jeg i gang med Ketolyse igjen for å gjøre et til forsøk på å miste noen kilo. Kroppen jobber veldig mot meg, men jeg vil gjøre dette forsøket før jeg gir opp.

Saken er at jeg har fått veldig avsmak på alt det fettet.
Så nå spiser jeg letolyse helt etter boka, bortsett fra at jeg ikke spiser så mye fett. Og gjett hva!!!

JEG HAR DE TRE SISTE UKENE GÅTT NED LIKE MYE SOM DE SISTE 6 MND TIL SAMMEN!!!!
Det er 2,5 kilo, og det er jeg MONSTERFORNØYD med! Jeg har slitt så innmarig lenge.
Løsningen for meg ble altså å spise ketolyse, men for meg var alt fettet an partystopper. Uten fettet går jeg ned. Og det er ikke bare vannkilo eller slikt "tull", for klærne er merkbart større etter disse tre ukene.

Stixen gir omentrent ikke utslag i det hele tatt (avogtil kan den tydes som heeeeelt nederste rosa, dersom du legger godviljen til, og avogtil er den helt klart negativ).

Noen som har vært borti dette før???

Nille sjekka noe som var ala lavkarbo lavfett. Snakk med henne du..

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat