Opprinnelig lagt inn av Gerd, her. Jeg bruker tacokrydder på glass som oftest Ellers så bruker jeg first price sin som har 60,1g karber pr 100 g. det er 35g i posen og det blir 21,35g karber. Steker du 1 pose med 500g kjøttdeig, blir det ikke sååå ille Spiser du 100 g kjøttdig så blir det ca 4,3 karber
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
Jeg bruker tacokrydder på glass som oftest Ellers så bruker jeg first price sin som har 60,1g karber pr 100 g. det er 35g i posen og det blir 21,35g karber. Steker du 1 pose med 500g kjøttdeig, blir det ikke sååå ille Spiser du 100 g kjøttdig så blir det ca 4,3 karber
Tusen takk for svar Gerd Jeg har faktisk kjøpt det fra first price, men jeg feiga ut alikevel og gikk for varianten jeg har på glass..... den er dog fra Sverige og det står ingenting på den hvor mye karb. den inneh. Det står da at det er druesukker i den så noe karb. er det sikkert i den også.... Bruker litt mindre enn normalt og sper på med litt hv.løk og masse pepper. Dette blir nok nam... (tacosalat på meg og vanlig taco i skjell på resten av fam Gleder seg til lørdagskos nå