Sv: Hva ville dere ha gjort?
Først og fremst, gratulerer så mye med fantastisk vektap!! Det må jeg si
Det de over her sier er veldig sant. Kroppen er en forunderlig funksjon, og de fleste vil nå et platå før eller senere, det vil ikke nødvendigvis bety at du gjør noe feil. Så det du opplever nå er ikke så uvanlig. Man kan si det sånn at kroppen "tenker seg om". Du har jo snudd helt på forbrenninga di, og det kan virke forvirrende på kroppen. Før det første så vil jeg anbefale deg å være tålmodig, og fortsette gjøre den gode jobben du gjør. Så vil jeg, som Georgine sier, anbefale deg å se på de klassiske partystopperne.
De vanligste er, som du sikkert har fått med deg: Varer med kunstig søtning i, koffeinholdige drikker, melkeprodukter, og for noen noe så simpelt som tometer.
Å drikke mye vann er også viktig, man trenger mye vann på et ketogent kosthold, ikke minst for å skylle nyrene, og få slagsstoffene som kroppen vil fordrive fra kroppen på dette kostholdet ut av kroppen.
Ellers så er det utrolig mange tråder om dette temaet her på forumet, søk rundt og les litt om andres erfaringer. Det er ytterst få av de som skal gå ned såpass mye som deg som IKKE har hatt det problemet for å si det sånn .
Mål deg i mellomtiden, og kjenn på de andre fordelene dietten gir!
Masse masse lykke til!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|